14 ani de existenta a pietei tichetelor de masa in Romania - 18 Iulie 2012

ASCENDI INC este emitentul de tichete valorice cu cea mai mare rata de crestere anuala din Romania, inregistrand o majorare cu 47% a cifrei de afaceri in 2011 fata de anul 2010, in conditiile in care piata tichetelor valorice din Romania s-a mentinut la o valoare de aproximativ un miliard de euro anual.

imagine

In cinci ani de activitate, promovand o viziune manageriala orientata spre flexibilizarea ofertelor, profesionalizarea permanenta a serviciilor oferite clientilor si partenerilor de afaceri si prin respectarea principiilor concurentei loiale, ASCENDI INC a ajuns la o cota de piata de aproximativ 8%. De asemenea, in ultimul an ASCENDI INC a dezvoltat atat parteneriatele cu marile lanturi de magazine, cu volum mare de rambursare, printre care se numara: Kaufland Romania, Real Hypermarket Romania, Carrefour Romania, Cora – Romania Hypermarche, Auchan Romania, Rewe Romania – Penny/Penny XXL, Billa Romania, Mega-Image etc., precum si cu micile magazine si centre comerciale locale.

Si in acest an, ASCENDI INC isi propune sa continue tendinta ascendenta, promovand aceleasi politici de personalizare a serviciilor sale, de loialitate fata de interesul partenerilor si clientilor sai si de promptitudine in indeplinirea tuturor obligatiilor sale contractuale, avand ca obiectiv atingerea unei cote de piata de 10% la finalul anului 2012.

ASCENDI INC aplica politici de management dinamic, care permit optimizarea si diversificarea permanenta a serviciilor sale, in functie de solicitarile partenerilor si clientilor sai, propunandu-si sa actioneze ca un factor de echilibru in evolutia pietei nationale a tichetelor de valori.
imagine

In 2012 se implinesc 14 ani de la aparitia tichetelor de masa in Romania, prin promulgarea Legii nr. 142/1998, iar astazi un numar de doua milioane de salariati din Romania se bucura de acest beneficiu extrasalarial. Un aspect important este cel legat de valoarea nominală a unui tichet de masă, care este în prezent de 9 lei şi care este insuficient pentru a asigura o masă de prânz. Astfel, pentru a se conserva puterea de cumparare a angajatilor, tinand cont de costul crescut al alimentelor si de rata inflatiei, precum si datorita faptului ca din martie 2011 nu s-a mai modificat valoarea tichetului de masa, ASCENDI INC solicita indexarea valorii nominale a tichetelor de masa.

NOTA:
ASCENDI INC
este societate autorizata de Ministerul Finantelor Publice pentru a emite in Romania toate tipurile de tichete valorice: tichete de masa, tichete cadou, tichete de cresa si tichete de vacanta.


www.ascendi.ro


Inapoi la stiri


ARHIVA