Ultimele stiri

Ultimele ponturi

Reclama

Ultimele poze adaugate

Laguna Beach, oraselul meu preferat Scris de: cristina b. la data 16 Martie 2011

(102 voturi)

Laguna Beach este o statiune din sudul Californiei aflata pe malul oceanului Pacific, cam la 100 km sud de Los Angeles. Este oraselul meu preferat. Peisajul este fascinant mai ales in zilele de vara cand soarele este arzator, iar oceanul rece (din cauza curentilor veniti dinspre regiunea arctica) s ...

Venetia la citta del’amore (Partea a II a)Oana Ozdemiroglu la data 15 Martie 2011

(143 voturi)

Vremea a tinut cu noi asa ca duminica am ales sa mergem sa vizitam doua dintre cele mai vizitate insule ale Venetiei. Din Venetia am luat vaporetto direct catre Murano. Insula este faimoasa pentru sticla de Murano. Am aflat ca fabricile de sticla au fost mutate din Venetia, deoarece foloseau furnale si reprezentau o adevarata amenintare. Desi gasesti peste tot magazine cu minunatii din sticla, nu toate au piese originale. Deoarece sticla de Murano e extrem de scumpa. Dar majoritatea magazinelor au decenta de a afisa faptul ca au fost facute pe insula Murano si nu din scticla de Murano. Insula e micuta, dar merita vizitata, pentru liniste, Museo del Vetro(muzeul sticlei), biserica S. Maria e Donato si San Pietro Martire.

Venetia la citta del’amore (Partea a I a)Oana Ozdemiroglu la data 10 Martie 2011

(120 voturi)

Ce oras din Europa este mai vanat pentru romantism, decat Venetia? Asa ca m-am decis sa-i fac cadou jumatatii mele de Craciun, ziua indragostitilor, ziua lui de nastere, Paste, ziua noastra de casatorie si iarasi Craciun o excursie la Venetia si ca bonus ma avea si pe mine. Bineinteles ca in acest c ...

Busteniul si noi 2Cristian-Alexandru Catana la data 8 Martie 2011

(101 voturi)

O noua zi pentru noi in care soarele pe cer zambeste cu drag. Astazi el ne va invita la o plimbare relaxanta prin Busteniul pictat in pasteluri tomnatice.Plimbarea noastra incepe din Cartierul Zamora, loc din care putem admira Busteniul cum sta cuminte la poalele Bucegilor pudrati in farduri de toam ...

VACANTA LA SCHI LA BANSKO SAU CUM AU “CUCERIT” ROMANII BULGARIAScris de: monica la data 6 Martie 2011

(121 voturi)

Orice roman ar trebui sa experimenteze miracolul turismului bulgaresc. Cateva mii, dupa estimarea mea, s-au gandit sa o faca in vacanta copiilor din februarie. Pentru o saptamana, pe strazile din Bansko s-a vorbit romaneste, iar in hotelul de 4 stele in care am stat, ii puteai numara pe degete pe ce ...

Piatra Mare - Noi 2 si-un loc pentru fiecareCristian-Alexandru Catana la data 28 Februarie 2011

(68 voturi)

La geamuri se aude fosnetul unei noi zile din toamna noastra. Eram aceeasi doi si hotaram sa parasim pentru o zi Busteniul si Crestele Bucegilor pentru ceva nou, ceva mai salbatic decat locurile stiute atat de bine de pe Valea Prahovei. Si astfel, am ales Masivul Piatra Mare, un traseu accesibil ...

CARU CU BEREMihaela Rogozan la data 26 Februarie 2011

(98 voturi)

“Caru cu bere” situat pe strada Stavropoleos nr. 3-5 este cea mai veche berarie din Bucuresti, in apropierea sa se gasesc Biserica Stavrpoleos si Muzeul National de Istorie. Numele a fost inspirat de la fabrica de bere pe care o detinea tatal lui Nicolae Mircea, primul patron al berariei, iar at ...

Muntii Bucegi - Plimbare de toamna in 2Cristian-Alexandru Catana la data 23 Februarie 2011

(60 voturi)

Să vă zic povestea în culori, când noi doi rătăcitori, plecam departe de-ale primăverii flori, spre-o lume-n care frunzele-ţi şoptesc:" E toamnă, hai şi tu, cu noi, să zbori !”  Eram racit şi gâtul mă durea; dar nu conta atât de mult, de cicăleli n-am vrut s-ascult, vroiam s ...

O tura frumoasa pe CoziaScris de: vali la data 18 Februarie 2011

(121 voturi)

Dintotdeauna am admirat muntele, dar de vara trecuta m-am si imprietenit cu el. M-au chemat niste prieteni sa urcam pe Cozia, aratandu-mi o multime de poze superbe pe care le-au facut de-a lungul timpului acolo sus. Motivatia cea mai mare mi-a dat-o insa partea mai pragmatica a calatoriei. Ur ...

Moeciu - Magura - Solitudinea singura intr-o lume a singuratatiiCristian-Alexandru Catana la data 10 Februarie 2011

(104 voturi)

Traseu descris: Moeciu de Jos - Sat Pestera Durata: 1h - 1h 1/4minDescriere: Traseu relativ usor ce urmareste in prealabil drumul de acces auto de tip forestier ce leaga Moeciu de Magura. Pe timp nefavorabil accesul cu masina poate cauza probleme. Facandu-l la pas, serpentinele auto pot fi scurtate ...