Ultimele stiri

Ultimele ponturi

Reclama

Ultimele poze adaugate

Fans of Borussia Dortmund, derby-mach, 26th of NovemberLacramioara Opris la data 14 Decembrie 2011

(144 voturi)

26th of November - Borussia Dortmund played on his own stadium versus Schalke 04 Gelsenkirchen. It was a derby-mach and the result was 2:0 for Borussia.Here you can see the Borussia Dortmund fans enjoying the victory of their football favourite team: [p ...

Lisabona, pur si simplu FASCINANTAScris de: RobertCodescu la data 5 Decembrie 2011

(144 voturi)

Am ajuns aici în Lisabona urma unui stagiu internaţional de instruire (desfăşurat în 4 ţări) şi acum trebuia să ne susţinem aici proiectele elaborate de noi! La aeroport am fost aşteptaţi de colegii noştri portughezi, care ne-au fost ghizi spre Barreiro un orăşel aflat chiar lângă c ...

Castelul din BalcicScris de: RobertCodescu la data 2 Decembrie 2011

(143 voturi)

Balcic din nou !!! Anul acesta am absolvit o şcoală postliceală de servicii de turism, iar banchetul de absolvire l-am făcut în Bulgaria la Nisipurile de Aur. Eu însă am să vă povestesc aici, despre bonusul primit de la agenţia de turism şi anume o excursie, pentru toţi, la Castelul Reg ...

Fascinatia Vaii OltuluiScris de: RobertCodescu la data 2 Decembrie 2011

(147 voturi)

Călimăneşti-Căciulata este una dintre staţiunile din judeţul Vâlcea. Apele minerale şi cele termale, peisajul, mânăstirile, serviciile şi reţeaua hotelieră au reuşit să o propulseze pe primul loc între staţiunile din acest judeţ (Govora, Băile Olăneşti, Voineasa, Ocnele Mari ş ...

6 nopti in 4 tariScris de: nicu serafim la data 28 Noiembrie 2011

(149 voturi)

Anul acesta am incercat sa gasesc o altfel de vacanta. Am plecat in croaziera. Totul a fost la superlativ. Nava de o frumusete fantastica te facea sa simti atmosfera romantica a croazierelor interbelice in combinatie cu tehnologia secolului 21. O sa incep povestea pe zile:Ziua 1. Plecarea si imb ...

HebrideleAutor: Florin Chirila la data 25 Noiembrie 2011

(227 voturi)

Violonceii şi fagoţii enunţă o temă misterioasă, gravă, coborâtă parcă din negurile Nordului. Viorile şi contrabaşii ţin isonul în si minor. Tema modulează ascendent, încurajată de suflătorii de lemn al căror sunet îndepărtat pare a evoca chemarea unor păsări marine. Viorile p ...

Muntele si OmuAutor & Foto: Oana Ozdemiroglu la data 10 Noiembrie 2011

(132 voturi)

Stiu ca pentru multi vara este asociata cu marea, cu toate acestea pentru cei care cauta aventura si nu stiu unde sa o gasesca ii sfatuiesc sa incerce muntele. In august si eu eram in faza rebelului fara cauza, dar care si-a gasit-o cu lumanarea. Dealtfel am si cautat-o mult. Scriu aceasta amintire ...

O bijuterie in calcar: Cheile VarghisuluiAutor: Florin Chirila la data 30 Octombrie 2011

(144 voturi)

Am ajuns într-un loc cu însemnătate, care acum este cunoscut doar unui cerc restrâns. Dar odată, când Ţara noastră nu va mai fi izolată de restul lumii, el va deveni, fără îndoială, vestit în toată lumea, şi călătorii vor da năvală cu miile spre a admira lucrarea minunată şi ui ...

Un revelion aproape in Amsterdam (partea 2)Autor & Foto: Oana Ozdemiroglu la data 24 Octombrie 2011

(131 voturi)

Maastricht si Liege    Din Utrecht si pana in Maastricht faci cam doua ore si jumatate. Si pentru ca eram atat de aproape de granita Belgiei cand ne-am luat biletele am zis, de ce sa nu impuscam o droiae de iepuri cu un singur foc asa ca am luat bilet si catre Liege.    De Maastricht am auzit ...

LUomoAutor & foto Florin Chirila la data 8 Octombrie 2011

(163 voturi)

Operă ascensională cu climax ratat în 2 acte şi 8 tablouri. Libretul de compozitor, în limbile română, italiană şi germană.Personajele:Don Mihnea, căpitan cu merite deosebite............ sopran de coloraturăDer (eklektische) Wanderer, tătuca'l său ........... bariton de turăBlegu, câ ...