HalkidikiScris de: miki la data 13 Octombrie 2010

(40 voturi)

In luna mai a acestui an am primit propunerea de a merge intr-o vacanta in Grecia, mai exact in Halkidiki, dar ma gandeam ce sa fac in luna mai, inca este primavara, nu mai fusesem niciodata primavara la mare. Una este sa mergi in sezon si altceva este sa mergi primavara la mare. Dar propunerea venea din partea prietenului meu care era destul de hotarat, asa ca nu prea am avut de ales, am acceptat si asta este, ma gandeam ca o sa fim impreuna si este cel mai important. Am plecat cu autocarul din Bucuresti, pe la ora 17 si am ajuns noaptea. Pe parcurs am facut multe opriri, dar in final am ajuns cu bine. Halkidiki, se afla in nordul Greciei si este compusa din 3 brate: Kassandra, Sithonia si Muntele Athos. Primele doua sunt cele mai dezvoltate. Athos cel de-al treilea brat situat in partea estica este renumit prin manastirile sale. Pe tot parcursul vacantei am avut sentimentul ca sunt pe o insula, deoarece vedeam tot timpul marea care era aproape.

Multe plaje si golfulete cu privelisti superbe se intindeau pe parcursul tarmului.
imagine
In fiecare zi, aveau loc croaziere la Muntele Athos (Muntele Sfant) si pe insula Amoulianis.
La foarte mica distanta, se afla orasul Salonic, unde se pot vizita o multime de atractii turistice. Incepand de la Turnul Alb, care este simbolul acestui oras, Muzeul de arheologie, Muzeul culturii bizantine si numeroase biserici. In Halkidiki nu prea exista viata de noapte si cluburi zgomotoase, ci soare, multa relaxare, mancare buna si taverne specifice grecesti. Cele 6 zile au trecut foarte repede, uitand complet de grijile si problemele cu care plecasem.
Am colindat intreaga statiune, am mancat traditionala musaca care s-a dovedit a fi senzationala, am baut uzo, am vizitat ceva bisericute care existau prin statiune, am admirat pomii plini de masline si portocale, am facut baie in Marea Egee si cu mare greutate m-am desprins…pentru ca cele 6 zile s-au dovedit prea putine sa vizitez tot ce ne propusesem.
Cu siguranta voi reveni, pentru ca este intr-adevar un loc frumos, unde te poti odihni. A fost una dintre vacantele cele mai placute.

Taguri: Kassandra Sithonia si Muntele Athos Halkidiki Grecia

Voteaza acest articol:

<< back citeste toate articolele acestui utilizator